СТОРІНКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

/Files/images/1452524306.jpg

Особливості проведення занять із фізичної культури

Щоденні заняття із фізкультури є однією із основних форм фізичного виховання дошкільників. Використання ігрових прийомів навчання на цих заняттях сприяє формуванню у дітей стійкого інтересу до рухової активності. Саме ігровий характер рухів викликає позитивні емоції, які є найдієвішим мотивом для стимуляції рухової діяльності. На фоні позитивних емоцій умовно рефлекторні зв`язки, що лежать в основі оволодіння дітьми руховими діями, створюються значно легше і швидше. Одним з основних ігрових прийомів щодо руху є імітація.Діти імітують рухи тварин, птахів, наслідують дії дорослих.

Щоб зацікавити дітей, заняття з фізкультури часто проводимо в сюжетній формі. Структуру таких занять складають фізичні вправи ігрового характеру, об`єднані одним сюжетом. Зазвичай це сюжет відомої дітям казки або ігровий сюжет на певну тему, скажіио : " Зоопарк ", " Похід до лісу" тощо. Ігрові образи дають змогу дітям концентрувати увагу на найсуттєвіших сторонах руху. Наслідуючи ігровий образ, діти свідоміше сприймають рух і виразніше та чіткіше його виконують.

Практика свідчить, що велике значення для забезпечення високої моторної щільності занять має раціональна організація дітей на заняттях. Тож, закріплюючі відомі рухи, використовуємо фронтальний або поточний методи організації дітей. У процесі ознайомлення з новими - поточний, а для найскладніших, як-от метання, - груповий.

Обов`язковим елементом кожного заняття є рухлива гра, під час якої діти закріплюють рухові навички. Дітей найбільше цікавить сам процес ігрових дій, постійна змінюваність ігрових ситуацій. Тож рухливі ігри та ігри спортивного характеру добираємо так, щоб вони відрізнялися за змістом та способом організації дітей.

Практика свідчить, що завдяки щоденному проведенню ранкової гімнастики та занять з фізичної культури на свіжому повітрі, комплексному використанню природніх чинників - повітря, сонця і води - для загартування дітей, широкому впровадженню фізичних вправ та рухливих ігор з елементами спорту, урізноманітненню прогулянок, активному залученню батьків до оздоровчої роботи діти зростатимуть дужими, фізично розвиненими, бадьорими та активними.

1.11.2016 року в садочку відбулося відкрите заняття на тему: " Забезпечення рухової активності та використання інноваційних оздоровчих технологій на занятті з фізкультури".

На занятті використовувались такі інноваційні технології:

1. Нетрадиційна структура заняття за М.Єфименко " Повне еволюційне коло":

  • можливість тренувати тіло дитини від тім`ячка до п`ят, задіючи майже всі групи м`язів;
  • реалізація всіх основних рухових режимів;
  • рівномірне навантаження тулуба, верхніх і нижніх кінцівок;
  • можливість комплексно розвивати фізичні якості дитини : силу, гнучкість, швидкість, спритність, витривалість.

2. Використання елементів методики С.М. Бубновського

Кінезітерапія ( варіанти назви - кінезитерапія, кінезіотерапія, кінезотерапія) або лікування рухом - напрямок лікувальної фізкультури, який передбачає виконання активних і пасивних рухів, певних вправ лікувальної гімнастики для досягнення конкретного терапевтичного результату за методикою С.М. Бубновського.

3. Стретчінг вправи - система спеціальних вправ, призначених для розтягування м`язів і додання більшої рухливості суглобів. Слово " stretcing " в перекладі з англійської означає " розтягування ".

/Files/photogallery/1948/DSC_1189.JPG /Files/photogallery/1948/DSC_1165.JPG /Files/photogallery/1948/DSC_1187.JPG

Поради батькам

Кiлькiсть переглядiв: 595

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.